Παρασκευή 15 Ιουνίου 2018

MAHLER, SYMPHONY Nr. 3










Επιμέλεια: Azy Gouziou
18/5/2018


Τον Απρίλιο του 2018 ανακοινώθηκαν οι νικητές του BBC Music Magazine. Στην κατηγορία καλλίτερης ηχογράφησης της χρονιάς (2017) ανακηρύχθηκε η εκπληκτική ερμηνεία της Τρίτης Συμφωνίας του Μάλερ υπό τον θρυλικό μαέστρο Μπέρναρντ Χάιτινκ (Bernard Haitink) και την Ραδιοφωνική Συμφωνική Ορχήστρα της Βαυαρίας.

Ιστορικά η πρώτη ηχογράφηση της Τρίτης Συμφωνίας του Μάλερ υπό τον Χάιτινκ έγινε μισό αιώνα πριν στο Άμστερνταμ. Η άποψή του δεν έχει αλλάξει πολύ - απ’ τη συγκρατημένη παράθεση της τεράστιας αρχής μέχρι τη μαγευτική παρουσίαση του μεγάλου φινάλε Αντάτζιο - αλλά η ερμηνεία της Ραδιοφωνικής Συμφωνικής Ορχήστρας της Βαυαρίας είναι ανυπέρβλητη.

*
*

H Συμφωνία αυτή είναι η μεγαλύτερη του Μάλερ και διαρκεί περίπου δύο ώρες και είναι ένας Ύμνος στην Φύση και του Ανθρώπου μέσα σ’ αυτή. Μόνο οι τίτλοι που έδωσε ο Μάλερ για τα έξι μέρη της Συμφωνίας είναι αρκετοί για να αντιληφθούμε το περιεχόμενο του ύμνου του.

"Pan Awakes, Summer Marches In" (O Παν ξυπνάει, το Καλοκαίρι έρχεται )

"What the Flowers in the Meadow Tell Me", (Τι μου λένε τα λουλούδια του αγρού)

"What the Animals in the Forest Tell Me" (Τι μου λένε τα ζώα και το δάσος)

"What Man Tells Me" (Τι μου λέει ο Άνθρωπος)

"What the Angels Tell Me" (Τι μου λένε οι Άγγελοι)

"What Love Tells Me" (Τι μου λέει η Αγάπη)

*
*

Εδώ ακούμε το Μαγευτικό Φινάλε απ’ την πρώτη ηχογράφηση το 1966 υπό τον Χάιτινκ








Κι εδώ ολόκληρη την Συμφωνία υπό τον Χάιτινκ με την Συμφωνική Ορχήστρα του Λονδίνου στα BBC Proms






(Δεν υπάρχει η βραβευθείσα ηχογράφηση στο YT, τουλάχιστον εγώ δεν την βρήκα)


ΠΗΓΕΣ

ΒΒC Magazine

Wikipedia

Allmusic



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου